kaosar som vanligt

måste kanske erkänna att jag verkligen lyckades med mitt impulsiva jag igår.. fick ju som sagt för mig att måla om rummet vitt, vilket jag också gjorde och det stod klart kl.22.00 dock utan att jag kunde ställa tillbaka några möbler så det fick bli en liten nödlösning under natten.
Nu vet jag bara inte var jag ska ställa allt...
heh, så just nu står alla saker längs ena väggen med sängen placerad i mitten på något lite underligt vis. Iaf så är det faktiskt ganska mysigt och det får väl se ut såhär tills jag vet vad jag ska göra med sakerna!
Och nej ni får inte så några fina bilder på hur det ser ut just nu! det är bara helt enkelt för.. vackert? för att visa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: