framtids planer

Har nu för en gångs skull skaffat mig lite mål med livet. Kommer nu få jobba/träna hela sommaren för att sedan kunna gå GMU och sen försöka fortsätta som hundförare inom det militära.. Har dock insett att det kommer krävas otroligt hård disciplin från min sida och även en ny hund då Selma är för snäll och skulle aldrig kunna markera människor.. Men de klagar jag inte på! dock får väl de vänta till efter sommaren och GMU:n så jag får min del gjord innan jag börjar kämpa med en liten hund också! Tänker alltså inte ta den ''lätta'' vägen genom nån av försvarsmaktens hundar utan vill vara med och utbilda min egen tjänstehund antingen via försvarsmakten direkt eller brukshundklubben!
Synd bara att jag är så impulsiv och vill göra allt jag får för mig med detsamma.. Kämpa med tålamodet Matilda!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: