''you're not as brave as you were at the start''

Nu har jag åter ingen gjort det jag är bästa på, nämligen tänka!! Tror aldrig jag kommer fram till något vettigt men kan tycka att jag är ett riktigt geni ibland.. 
Jag blev kär i en låt som jag hörde på tv och så har jag såklart lyssnat på den 100 gånger om och om igen, men de va inte precis en glad låt så nu har jag blivit sådär deppig och krupit ner i sängen igen! Varför måste man egentligen ta åt sig så mycket av vissa saker? Nu försöker jag iaf motverka den där dumma ''depp'' efekten genom att lyssna på mumford and sons (och för er som inte lyssnar på dom så är det inte världens gladaste musik jämt) så jag vet faktiskt inte om jag blir nå gladare.. Kommer nog få spela lite partymusik till slut så jag inte sitter och gråter när jag ska äta med mina fina flickor!! 
 
Men sen får mumford and sons mig alltid att börja tänka på kärlek och det är ett helt annat kapitel som jag faktiskt inte tycker att vi ska gå in på idag!! 
Tumblr_m1m5x3fqgj1r4dd22o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: