untitled

Önskar verkligen att jag hade bättre disciplin på mig själv när det kommer till mat! Men eftersom jag är så lättpåverkad av allt så är det lättare att tröstäta och deppa än att kämpa och träna.. Det jag vill få fram är alltså att jag fuskat ordentligt med maten idag genom att trycka i mig både glass och milkshake! Tänk om jag ändå hade vettiga anledningar till att äta iaf då, men nej! Jag va tvungen att sura över något löjligt problem som lätt kunde lösts om jag bara pratat om det direkt och sen va jag bara tvungen att testa balklänningen för att inse att jag har otroligt långt kvar innan jag är nöjd med hur jag ser ut (helt logiska anledningar till att äta!?) Hur kan man vara så dum så man äter mer när man vill gå ner i vikt.. skäms när jag skriver det för jag inser hur idiotiskt de är!

Så nu får jag väl börja om med maten igen då, dags att lägga undan allt onyttigt och fokusera på det hälsosamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: