jag har allt vart flitig under lovet...

Nu har jag tydligen gått och fått för mig att det är skiit långt kvar tills det är dags att göra teoriprovet till körkortet och inte pluggat något alls! Men nu har verkligheten kommit ikapp mig igen och jag kommer inte ihåg något allt av det jag pluggat tidigare!! nu har jag alltså 3dagar på mig att lära mig allt igen!! känns otroligt underbart! förstår inte hur jag har tänkt.. 
Tänk va skönt det skulle vara om det bara va det där dumma körkortet just nu då... men nej, då har jag såklart 2prov och tusentals uppgifter som jag också borde jobbat lite på under detta underbara lov! men som grädde på moset måste jag ju bara nämna att jag lyckats sätta mig i mer förhållande problem än någonsin och då har jag inte ens ett förhållande :o
Min värld är lite upp och ner just nu men det slutar nog bra! man är ju bara 18åring en gång i livet!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: