vågar vägra vågen!!

Jag är en av dom där personerna som aldrig vill prata om sin vikt, men nu känner jag att jag kanske måste skriva av mig lite...
För typ ett år sedan klev jag upp på vågen och faktiskt kollade vad det stod för hemska siffror, tidigare har jag vägrat kolla och det gjorde jag nog helt rätt i eftersom jag inte alls blev nöjd med resultatet och speciellt inte när man börjar räkna ut BMI. Sen den dagen har det knappt gått en dag utan att jag måste ha stenkoll på vad jag väger annars har jag fått sån otroligt stor ångest över att jag inte vet! Jag har blivit så osäker på mig själv och mitt utseende att jag ibland inte vet vad jag ska ta vägen..
Men nu tror jag äntligen att jag är påväg åt rätt håll eftersom jag börjat inse hur onormalt det egentligen är och att jag måste bryta de här mönstret innan det går över styr! 
Så idag kan jag stolt säga att det är sju hela dagar sedan jag stod på vågen och det känns så otrolgit skönt att inte behöva känna det där behovet av att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: