Klart det händer mig!

Jag vet att det här är något jag säkert kommer skratta åt i framtiden men just nu är det en av de hemskaste saker jag vart med om..
Skulle alltså på studentkryssning igår och hade allt under kontroll fram tills att vi klev av bussen i Stockholm och skulle till incheckningen, någonstans på vägen där blev jag av med min plånbok vilket betydde att jag inte hade någon chans att åka med på kryssningen trott att vi försökte på många sätt.. Det tar minst två timmar för mina föräldrar att hämta mig och så fort båten avgått skulle byggnaden stängas så där fick jag inte vänta..
Att komma ut från entrén och allt man ser är typ en enda stor, mörk och inhägnad parkeringsplats gjorde ju inte saken bättre. Så helt ensam utan pengar stod jag där och hade inte en aning om vart jag skulle ta vägen. Att stå ute i mörkret på parkeringsplatsen i två timmar kändes ju inte så lockande så självklart började jag gå efter vägen och självklar möter jag inte en enda person som jag kan fråga om hjälp. Men tillslut kom jag iaf fram till en liten mack där jag kunde fråga om hjälp och fick då typs om att gå till ett närliggande hotell.. Så ut i mörkret igen och gå efter ännu en väg en bra bit till..
Jag brukar kunna vara duktig på att hålla mig lugn men den här gången gick det lite över styr..
Förstår inte riktigt hur dom som håller i en kryssning för studenter så enkelt kan slänga ut någon på gatan efter att jag pratat med dom flera gånger om att min plånbok blivit snodd och att jag inte va härifrån.
Har tur som har sånna underbara föräldrar som släpper allt för att komma och hämta mig! Sen har jag verkligen fått se vem jag kan lite på i alla lägen!!! All kärlek till dom <3


Kommentarer
Postat av: Elvira
2013-03-01 @ 15:06:27 / http://elviranordgrens.blogg.se

Helt sjukt att det blev som det blev... <3 Men trodde att den där vakten sa att hon skulle se till så att du inte skulle behöva gå ute ensam?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: