sjukare än sjukast

Yeyy, nu missar jag en dag i skolan också... Och visst kanske ni tänker att det inte är en sån stor grej, MEN för nån som mig och då menar jag inte att jag är duktig i skolan utan raka motsattsen! så är frånvaro en enorm grej med tanke på att lärare hotar med CSN-varningar som aldrig förr just nu (det innebär alltså att dom tar bort vårt studiebidrag, eller tom. får betala tillbaka delar va det).
Men det är ju tur att jag har lite saker att göra under dagen iaf! typ som att renskriva en intervju, skriva ett argumenterande tal, boka möte med rekotn och ta reda på en massa rester! måste älska mig själv just nu bara för att jag sätter mig själv i dom här underbara situationerna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: