party fredag

Var på maskeradfest igår och tänkte först att jag skulle analysera mig själv lite men.. nja de va kanske inte speciellt intressant eftersom jag är en sån där människa som bara går runt och är allmänt glad och nöjd hela kvällen, sen kommer hem i bra tid och aldrig blir bakis!  
Och visst kan vi prata om andra, men de kanske jag gjort tillräckligt för ett tag.. heh ;) 
Nej men jag måste iaf säga att dom jag umgås med är världens gulligaste folk och det brukar aldrig vara några problem! Eller ja.. det finns ju alltid några som inte vet när det är dags att sluta men tror nog alla känner någon/några sånna! 
Men det är nog just därför jag är så stolt över mig själv! jag behöver inte alcohol i kroppen för att ha roligt, man har minst lika roligt utan och det tycker jag egentligen att alla borde se och förstå.
Hade iaf jätte trevligt igår så tack tack! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: