Överlycklig tjej!

Har suttit länge nu och funderat över om jag ska söka ett jobb i kungsberg. Dock är det ju bara över vintern och jag vet att jag har lite skola och så.. Men till slut skickade jag iaf iväg den där lilla ansökan som jag så länge pysslat med och nu blev jag uppringd om att dom vill att jag ska komma på intervju! så otroligt roligt! :D
Har nog aldrig vart såhär förväntansfull för något!
Men eftersom jag nu har några dagar på mig att gå och tagga inför den där intervjun så kommer jag väl vara helt sjukt nervös :s
wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Elvira
2012-11-22 @ 22:14:55 / http://elviranordgrens.blogg.se

Lycka till! Kommer säkert gå skitbra ;)

Svar: Tack :)<3
Matilda Andersson-Lindberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: