''livet'' som 18åring...

Bara tanken på allt som ska göras just nu håller på att stressa sönder mig... plugga, plugga, plugga, körkort, rester som ska göras, vänner som det ska hållas kontakt med, helger som ska utnyttjas till max både dag och natt, en kropp som ska hållas i form (vilket jag är långt ifrån nu), sen utöver detta ska man hinna med sina egna hobbys. I mitt fall har jag en hund som ska ut och tränas + att det blir slalom träningar i vinter.. 
Och mitt i allt det där hittar jag på något sätt tid att sitta och blogga om onödiga saker och då har jag inte ens kommit in på allt som har med ''teenage love life'' att göra! 
Visst har vi alla tunga perioder men det här börjar ju bara kännas löjligt.. på något sätt borde man ju kunna räkna bort det som har med ens utseende att göra, men det går ju såklart inte eftersom dagens samhälle är väldigt dömmande! 
Nej usch nu vill jag inte ens tänka på allt det där mer så jag sätter mig väl och pluggar lite till provet senare idag, wohoo
 
602405_549716661709986_1474773227_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: