Bal ångest!

försöker bestämma mig för om jag ska gå på balen eller inte, men allt jag kommer fram till är att jag faktiskt vill gifta mig någon dag! 
Kan tänka mig ett lite sagolikt jätte vitt vinterbröllop helst utomhus med lite skog runtomkring! haha ja nu va det ju inte de jag hade tänkt att skriva om utan allt som hade med balen att göra, klänning, skor, smink, hår och såklart ''dejten''.. men ja, just nu ser det nog ut som att jag kommer sitta hemma och leka lycklig den kvällen. Wihoo! 
 
Iaf så har jag snart letat sönder varenda hemsida jag kan komma in på med klänningar och har fastnat lite för en olivgrön ganska enkel sak.. men ja, med min kropp så kommer jag nog verkligen se ut som en jätte oliv, får väl hoppas på att det är någon som gillar det också x) haha
 


Kommentarer
Postat av: Elvira
2012-11-19 @ 21:21:02 / http://elviranordgrens.blogg.se

Hahaha, dör så mycket åt din liknelse... En jätteoliv? xD Men nej, du kommer absolut inte se ut som en jätteoliv! Skulle säkerligen vara hur fin som helst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: