glad och nöjd

är faktiskt otroligt nöjd med julen i år.. Har bara fått vettiga grejer som går att använda, alla har vart snälla och trevliga, inga släkt/familj draman och jag har faktiskt pengar kvar på kontot fortfarande!! är lite stolt över mig själv faktiskt. Och hunden har också skött sig jätte bra! blev lite bus på juldagen då kusinhunden också va på samma ställa men dom låg mest i nått hörn och pussades (tuggade på varandra).
 
Så nu tänker jag ta med mig dessa underbara minnen till nästa år så kanske, bara kanske kan jag se fram emot julen i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Elvira
2012-12-28 @ 21:24:13 / http://elviranordgrens.blogg.se

Vad har du fått för fint då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: